
VELKOMMEN TIL VISNING!
Tirsdag 16. juni kl. 17–19 inviterer vi inn i det tidligere BP og Telenor-bygget i Forusbeen 35, der Fabel Forus skal bygges. Nå får du sjansen til å bli med inn i det ikoniske bygget med glasskuppelen før det tas ned.
Kanskje får du også et enda bedre inntrykk av hvordan det blir å bo i Fabel Forus?

På visningen møter du Vetle, Thea og Martin fra Heime. De forteller om hvordan de skal bidra til trivsel, aktiviteter og gode møteplasser i Fabel Forus. Her kan du høre mer om alt fra drivhuskurs og planteglede til vinsmaking, quizkvelder og andre arrangementer som gjør det enklere å bli kjent med naboene og få mer ut av hverdagen.
Det blir også enkel servering denne ettermiddagen, og vi trenger derfor påmelding for å vite hvor mange som kommer.
Velkommen til en litt annerledes visning tirsdag 16. juni kl. 17–19.


